KURZY PRO UČITELE v Anglii – Erasmus+

Na všechny kurzy uvedené na této stránce lze uplatnit grant Erasmus+. Všechny ceny nabízíme stejné jako při rezervaci přímo od školy. Samozřejmě Vám ale poradíme s výběrem vhodného kurzu a podáním žádosti o grant a zajistíme veškerou komunikaci se školou. Školy zajišťují také ubytování a další služby.

O grant nemohou žádat jednotlivci, ale instituce (ZŠ/SŠ…). Grant pokryje náklady na dvoutýdenní kurz, ubytování, stravování i na cestu. Napište nám o více informací, jak o grant zažádat, který kurz vybrat a další.

ELC Brighton

KURZY PRO UČITELE – ERASMUS+ – BRIGHTON

2 týdny, 30 vyučovacích hodin, max. 12 účastníků ve skupině, věk 21+, kurzy kombinují teoretickou a praktickou část

Aspects of Teaching English (B1-C1)

praktický kurz, učitelé SŠ, starších ZŠ, dospělých, metodologie a britská kultura, kreativní nápady pro výuku gramatiky a výslovnosti, využití technologií, motivace, angličtina jako měnící se jazyk, CLIL

Termíny 2020: 6.1.-17.1., 20.1.-31.1., 6.4.-17.4., 6.7.-17.7., 20.7.-31.7., 3.8.-14.8., 5.10.-16.10., 19.10.-30.10.2020

Language Methodology and Culture (B1-C1)

rozvíjení jazykových dovedností a osvěžení praktických výukových metod, objevování britské kultury a života

Termíny 2020:6.1.-17.1., 20.1.-31.1., 6.4.-17.4., 6.7.-17.7., 20.7.-31.7., 3.8.-14.8., 5.10.-16.10., 19.10.-30.10.2020

English in the Primary Classroom (A2-C1)

kurz pro učitele mladších ZŠ dětí, rozvíjí jazykové dovednosti potřebné při výuce mladších dětí, výběr materiálů pro mladší studenty, písničky, hry, příběhy při výuce

Termíny 2020: 6.1.-17.1., 6.4.-17.4., 6.7.-17.7., 20.7.-31.7., 3.8.-14.8., 5.10.-16.10., 19.10.-30.10.2020

CLIL (B1-C1)

Kurz pro učitele, kteří chtějí učit svůj předmět v angličtině, v bilingvní výuce nebo výuce napříč předměty. Základní principy CLIL, tvorba osnov, testování, hodnocení, příprava materiálů, rozvoj jazykových dovedností učitelů i studentů, nové nápady a praktické aktivity

Termíny 2020: 6.1.-17.1., 6.4.-17.4., 6.7.-17.7., 20.7.-31.7., 3.8.-14.8., 5.10.-16.10., 19.10.-30.10.2020

Teaching English with Technology

Kurz pro učitele angličtiny, kteří chtějí do výuky zapojit technologie. Praktické nápady, jak technologiemi podpořit výuku.

Termíny 2020: 6.7.-17.7., 20.1.-31.7., 6.4.-17.4., 6.7.-17.7., 20.7.-31.7., 5.10.-16.10., 19.10.-30.10.2020

Teaching Business English (B1-C1)

Kurz pro učitele, kteří učí obchodní angličtinu, pochopení podnikatelského prostředí, rozšíření technik pro výuku obchodní angličtiny.

Termíny 2020: 20.7.-31.7., 3.8.-14.8., 5.10.-16.10.2020

Mindfulness in Language Teaching

Termíny 2020: 20.1.-31.1., 6.7.-17.7., 20.7.-31.7., 3.8.-14.8., 5.10.-16.10.2020

více o škole >>>

Anglolang Scarborough  

Kurzy pro učitele – Erasmus+

Termíny 2020 (platí pro všechny kurzy pro učitele uvedené níže): 6.1.-17.1., 27.1.-7.2., 10.-21.2., 9.-20.3., 23.3.-3.4., 13.-24.4., 27.4.-8.5., 11.-22.5., 8.-19.6., 22.6.-3.7., 6.-17.7., 20.-31.7., 3.-14.8., 17.-28.8., 31.8.-11.9., 14.-25.9., 5.-16.10., 19.-30.10., 2.-13.11.2020 – všechny kurzy 1 nebo 2 týdny
Termíny 2019 (platí pro všechny kurzy pro učitele uvedené níže): 7.1., 28.1., 11.2., 11.3., 25.3., 8.4., 29.4. (19.4. a 6.5. je státní svátek a neprobíhá výuka), 13.5., 10.6., 24.6., 8.7., 22.7., 5.8., 19.8., 2.9., 16.9., 7.10., 21.10., 4.11.2019 – všechny kurzy 1 nebo 2 týdny

English Language Training For Vocational Teachers – 1-2 týdny, B1+

Určeno pro učitele v terciární sféře a v odborných a technických středních školách. Kurz bude zaměřen na zdokonalení angličtiny účastníků i na jejich schopnosti lépe vyučovat angličtinu na odborných školách. Kurzu předchází 4-týdenní výuka elektronickou formou, zahrnující jazyk, kulturu a metodiku. Účastníci budou mít osobní zpětnou vazbu, rovněž vyplní formulář, který umožní učiteli přizpůsobit kurz konkrétním potřebám účastníků. V kurzu budou použity pestré komunikační aktivity, cílem je vyzkoušet si různé výukové metody, rozšířit vlastní nápady, osvěžit znalosti angličtiny, rozvinout profesionalitu. Následně budou mít účastníci přístup na webovou platformu, kde mohou sdílet své zkušenosti z využití nabytých informací v praxi. Program: dopoledne – kurzy zaměřené na jazyk, odpoledne např. procházka městem s průvodcem, včetně informací o místních odborných školách, srovnání vzdělání v zemích EU, studijní exkurze, představení interaktivních tabulí, CLIL (Content and Language Integrated Learning), využití autentických materiálů, výuka konkrétní slovní zásoby pro daný předmět, motivace studentů ke studiu, návštěva místní střední školy nebo multi-kulturní třída, shrnutí, ohodnocení kurzu

Language and Methodology For Teachers of English – 1 nebo 2 týdny, B2+

Kurz určený pro učitele, kteří pracují na základních a středních školách. Ranní kurzy se zaměřují na zdokonalení jazyka. Odpolední metodické kurzy představují čerstvé a komunikativní přístupy k učení jazyka. Kurzu předchází 4-týdenní elektronická výuka, zahrnující jazyk, kulturu, metodiku. Studenti mají osobní zpětnou vazbu a vyplní formulář, který pomůže lektorovi připravit kurz na míru studentům. V kurzu se využívají různé komunikační aktivity, cílem je vyzkoušet si různé praktické vyučovací techniky, rozšířit své vlastní nápady, osvěžit znalosti jazyka a rozvíjet profesionalitu jazyka. Následně bude k dispozici webová platforma, kde mohou studenti sdílet své další zkušenosti s využitím získaných informací v praxi. Program: dopoledne – kurzy zaměřené na jazyk, odpoledne: procházka městem s průvodcem, včetně informací o místních odborných školách, metodika učení se slovíček, zaznamenávání, opakování, studijní exkurze, motivace studentů k mluvení, využití autentických materiálů, představení interaktivních tabulí, využití literatury při výuce ve třídě, využití hudby při výuce ve třídě, aktivity kombinující všechny 4 schopnosti, shrnutí, ohodnocení kurzu

English Language Training  – 1 nebo 2 týdny, A1+

Kurz intenzivní angličtiny určen pro vedení škol, administrativní pracovníky nebo učitele jiných předmětů než angličtiny.

CLIL – 1 nebo 2 týdny, B1+

Effective Use of Technology in Teaching  – 1 nebo 2 týdny, B1+

Kurz je určen učitelům, kteří se chtějí dozvědět více o využití technologií při výuce. Dopolední hodiny se soustředí na rozvoj jazykových dovedností. Odpolední metodologie představí nové a inovativní přístupy k využití technologií. Kurz využívá řadu komunikačních aktivit k rozvoji jazykových kompetencí a zároveň účastníci získají povědomí o využívání technologií v praktických lekcích. Kurz je vybaví nápady a materiály, které mohou využít po návratu do své země. Zúčastní se workshopů, otevřených diskuzí a studijní návštěvy (pokud kurz probíhá ve školním roce – návštěva místní školy nebo školící organizace). Přesné zaměření kurzu je přizpůsobeno potřebám účastníků. Jazykový blok probíhá v 9-13:00, odpoledne ve 14-16 hodin první den exkurze po městě s průvodcem, dále bloky zaměřené na využití IT (blogs, wikis, podcasting – poslechy i tvoření, nástroje na kvízy, interaktivní tabule, využití videa…).

Special Educational Needs (SEN) – NOVINKA 2018 – 1-2 týdny, B1+

Kurz je určený učitelům, kteří mají zájem se dozvědět více o inkluzivní výuce. Kurz představí Special Educaional Needs (SEN) s důrazem na potřeby jedince i skupiny v procesu inkluze. Kurz může být přínosný pro učitele všech předmětů. Dopolední část je věnovaná jazykovým dovednostem, odpolední metodologie představí moderní a komunikativní inkluzivní vzdělávání.

Odborné kurzy Erasmus+

Termíny 2019: 4.2., 18.3., 6.5., 13.9.,  4.11. – 1 týden

Effective Communication for Professionals

prezentační dovednosti, jednání, telefonování, emailů, reportů a dopisů, networking 

více o škole >>>

IPC Exeter

Creative Methodology for Teachers – B2/C1 a vyšší, 2 týdny

2týdenní kurz pro učitele na středních školách nebo vyšším stupni základních škol se zaměří na způsoby vytváření zajímavých a produktivních hodin, které nezaberou příliš přípravy, ale namotivují studenty k chuti do dalšího učení. Kurz zahrnuje i mnoho aktivit k oprášení znalostí účastníků.

Termíny 2020: 1.3.-8.3., 19.4.-2.5., 28.6.-11.7., 12.7.-25.7., 26.7.-8.8., 9.8.-22.8., 4.10.-18.10.2020

Content and Language Integrated Learning: An Introduction (CLIL 1) – B1+, 2 týdny

Kurzy CLIL pro učitele SŠ a vyššího stupně ZŠ, kteří učí předměty v angličtině. Kurz obsahuje i rozvoj jazykových znalostí účastníků, prezentační schopnosti a jazyk pro výuku, techniky k předávání znalostí v angličtině. Pozor – účastníci neobdrží učební plány pro jednotlivé předměty, ale seznámí se s technikami, které mohou být aplikovány na různé předměty.

Termíny 2020: 23.2.-7.3., 19.4.-2.5. 28.6.-11.7., 12.7.-25.7., 26.7.-8.8., 9.8.-22.8., 4.10.-18.10.2020

Content and Language Integrated Learning: Developing understanding and practice (CLIL 2) – B2+, 2 weeks

Interaktivní a zážitkový kurz vytvořený pro učitele SŠ, kteří se zúčastnili CLIL 1 nebo již metodu CLIL využívají. Kurz se více do hloubky zabývá CLIL materiály, hodnocením v kontextu CLIL, řízením programů CLIL i konkrétními nápady pro výuku.

Termíny 2020: 1.3.-8.3., 28.6.-5.7., 26.7.-2.8., 4.10.-11.10.2020

Practical Ideas for the Business English Classroom – B2+

Tento  interaktivní kurz byl vytvořen pro učitele, kteří učí obchodní angličtinu. Zároveň budou mít účastníci možnost rozvíjet své jazykové dovednosti. Min. B2.

Termíny 2020: —

Britain in the 21st Century – 2 týdny

Chcete se dozvědět více o britské společnosti a politice? Účastníci si budou moci osvěžit své dovednosti v kontextu probíhajících událostí. Zjistí více o politice, institucích, jazykových trendech, změnách v Británii. Termíny 2020: 9.8.-22.8.2020

British Institutions, Language and Culture – B2/C1 +, 2 týdny

Kurz kombinující osobní jazykový rozvoj s představením některých britských institucí – noviny a jejich role v britské společnosti, vláda, právní systém a vzdělávací systém. Kurz zahrnuje exkurze do některých z těchto institucí (mění se v průběhu roku): Parlament, místní tisk, Magistrát nebo Crown Court, County Hall, střední škola nebo vyšší škola, historické památky a zeměpisné zajímavosti. Výlet do Londýna s přespáním v londýnském hotelu a prohlídkou památek, příležitost vidět představení na West End.

Termíny 2020: —

Drama Techniques for the English Language Classroom – B1+, 2 týdny

Tento kurz zahrnuje osobní jazykový rozvoj zaměřený na plynulý ústní projev a hovorovou angličtinu. Účastníci se seznámí s různými divadelními technikami, které mohou použít při výuce angličtiny, aby namotivovali studenty k experimentování s mluvenou angličtinou s pomocí vlastní fantazie. Minimální úroveň B1+.

Termíny 2020: 28.6.-11.7., 26.11.-8.8.2020

Practical Ideas for Primary Classroom – B1+, 2 týdny

Tento nový dvoutýdenní kurz zkoumá techniky, jak motivovat malé děti ve věku 4-11 let, aby používaly angličtinu k efektivní komunikaci. Kurz má i jazykovou část, zaměřenou na rozvoj plynulého mluveného projevu účastníků a hovorovou angličtinu.

Termíny 2020: 28.6.-11.7., 26.7.-8.8.2020

Practical Ideas for Secondary English Teachers –B1+, 2 týdny

Tento nový dvoutýdenní kurz zkoumá techniky, jak motivovat studenty 11-18, aby používaly angličtinu k efektivní komunikaci. Kurz má i jazykovou část, zaměřenou na rozvoj plynulého mluveného projevu účastníků a hovorovou angličtinu.

Termíny 2020: —

Teaching English to Young Learners – B2+, 2 týdny

Tento nový dvoutýdenní kurz se zabývá postupy, jak motivovat studenty, aby používali jazyk jako nástroj opravdové komunikace. Důraz je také na jazykovém rozvoji účastníků, především v mluvené a hovorové angličtině. Metodologie se soustředí na konkrétní nápady při výuce SŠ studentů (11-19 let).

Termíny 2020: —

Practical Ideas for the Teaching of English Literature in the Classroom – B2/C1, 2 týdny

Dopolední lekce se budou soustředit na rozvoj jazykových dovedností účastníků a odpolední část bude zahrnovat nápady pro učitele anglické literatury. Lekce se budou zabývat jazykem literárních textů, vztahem literatury a života a kultury, interaktivními způsoby výuky literatury, hodnocením materiálů pro výuku jazyka pomocí literatury.

Termíny 2020: —

First Certificate For Teachers Of Business English (London Chamber of Commerce International Qualification) – C1+, 2 týdny

Tento kurz byl vytvořen pro profesionály z oblastí podnikání nebo vzdělávání a předat jim znalosti a dovednosti potřebné ke složení London Chamber of Commerce First Certificate for Teachers of Business English. Jedná se o mezinárodně uznávanou kvalifikaci, kterou můžete získat v Exeteru na konci kurzu za extra poplatek. Kurz může být také příležitostí k oprášení znalostí, výměně nápadů a seznámení se s novými výukovými technikami. Účastníci musejí mít úroveň angličtiny na úrovni rodilého mluvčí.

Termíny 2020: 000

Better English For Teachers – B1 a nižší – 1/2 týdny

Tento nový 2týdenní kurz je vytvořen pro učitele, kteří chtějí zlepšit své znalosti angličtiny a schopnost používat angličtinu správně a přesně. Předpokládaná úroveň účastníků je slabší B1.

Termíny 2020: 23.2.-7.3., 28.6.-11.7., 26.7.-8.8., 4.10.-18.10., 19.4.-2.5., 12.7.-25.7., 9.8.-22.8.2020

More English For Teachers – pro úroveň B1-B2

Tento nový 2týdenní kurz je vytvořen pro učitele, kteří chtějí zlepšit své znalosti angličtiny a schopnost používat angličtinu správně a přesně. Předpokládaná úroveň účastníků je lepší B1 až B2.

Termíny 2020: 23.2.-7.3., 28.6.-11.7., 26.7.-8.8., 4.10.-18.10., 19.4.-2.5., 12.7.-25.7., 9.8.-22.8.2020

Advanced English For Teachers – pro úroveň C1-C2

Tento nový 2týdenní kurz je vytvořen pro učitele, kteří chtějí zlepšit své znalosti angličtiny a dozvědět se více o britské kultuře. Předpokládaná úroveň účastníků je C1-C2.

Termíny 2020: 23.2.-7.3., 28.6.-11.7., 12.7.-25.7., 9.8.-22.8.2020

Quality Development in Primary / Secondary Education 

Kurz je určen pro vedoucí pracovníky škol nebo učitele, kteří chtějí zlepšovat systém vzdělávání ve své škole. Účastníci budou mít možnost porovnat vzdělávací systém své země a UK, zamyslet se nad rozdíly s ostatními účastníky z jiných zemí. Budete mít také šanci navštívit  školu v Devonu, setkat se s vedením školy a podívat se do výuky. Vrátíte se domů se spoustou nápadu, jak zlepšit kvalitu vaší školy nebo českého vzdělávacího systému.

Termíny 2020: 1.3.-8.3., 11.10.-18.10.2020

Quality Development in Secondary Education – B2, 2 týdny

Kurz je určen pro vedoucí pracovníky škol nebo učitele, kteří chtějí zlepšovat systém vzdělávání ve své škole. Účastníci budou mít možnost porovnat vzdělávací systém své země a UK, zamyslet se nad rozdíly s ostatními účastníky z jiných zemí. Budete mít také šanci navštívit střední školu v Devonu, setkat se s vedením školy a podívat se do výuky. Vrátíte se domů se spoustou nápadů, jak zlepšit kvalitu vaší školy nebo českého vzdělávacího systému.

Termíny 2020: —

Integrating I.T. into Lessons – Practical Ideas – B1+, 2 týdny

Tento nový 2týdenní kurz je vytvořen pro učitele, kteří nejsou IT specialisti, ale chtěli by používat IT při hodinách. Praktický kurz, kde se učitelé dozvědí, jaké jsou možnosti, jak je využít v praxi, jak se tvoří materiály pro výuku a další. Předpokládaná úroveň účastníků je B1 a vyšší.

Termíny 2020: —

Motivating Learning Through Digital Technologies – B1+

Tento nový  kurz je vytvořen pro učitele, kteří se chtějí více dozvědět o digitálních výukových nástrojích a jak s nimi zaujmout studenty. Seznámíte se s jednoduchými webovými stránkami a aplikacemi, které můžete zapojit do výuky.

Termíny 2020: 19.4.-26.4., 28.6.-5.7., 26.7.-2.8.2020

Inclusive Education for All – B1+, 2 týdny

Tento nový interaktivní zážitkový kurz by vytvořen pro učitele SŠ, kteří mají studenty se specifickými vzdělávacími potřebami a kteří si chtějí jak zlepšit svoji angličtinu a navíc se dozvědět, jak takové studenty plně zapojit do aktivit ve třídě.

Termíny 2020: 28.6.-11.7., 26.7.-8.8.2020

Teaching Exam Classes – B1+, 2 týdny

Nový interaktivní kurz vytvořený pro učitele, kteří připravují studenty na zkoušku z angličtiny nebo v angličtině, tak aby hodiny byly zábavnější a motivující.

Termíny 2020: —

Teaching English to Adult Learners – B2+

Nový interaktivní kurz vytvořený pro učitele, kteří učí dospělé studenty a kteří si chtějí oprášit a rozšířit nápady pro výuku i své znalosti jazyka.

Termíny 2020: —

Exploring the World of English Literature – B2+

Nový interaktivní kurz vytvořený pro učitele, které baví literatura v angličtině. Budou si povídat o autorech, románech a dramatech v inspirujícím mezinárodním prostředí.

Termíny 2020: 12.7.-19.7.2020

více o škole >>>

Pilgrims Canterbury 

Pilgrims nabízí celodenní program – kurz pro učitele probíhá 9:00-10:30 + 11:00-12:30 + 14:00-15:30. V 16:-17:30 a 20:00-21:30 jsou nabízeny další tři hodiny volitelných seminářů a workshopů: vyprávění příběhů, britská kultura, drama, NLP, literatura, hudba, umění, výslovnost, využití technologií, jóga, africké bubny, salsa a další. U některých dvoutýdenních kurzů je možné se účastnit i pouze prvního týdne.

Creative Methodology for the Language Classroom – 1 nebo 2 týdny

Kurz je určen zkušeným učitelům angličtiny, kteří učí dospělé nebo studenty starší 15 let. Různé styly učení a jejich přizpůsobení potřebám studentů, jak učit gramatiku, slovní zásoby a další dovednosti efektivně, kreativní přístup při výuce, oživení učebnic, přizpůsobení aktivit různým věkovým kategorií a potřebám, student generated teaching, vyprávění příběhů, využití hudby, drama a pohybu, představení nových přístupů (Silent Way, Total Physical Response, Task Based Learning, Dogme, Multiple Intelligence, Lexical Approach), využití blended learning, online zdroje. Min. úroveň B1+.

Termíny 2019: 7.7.-20.7., 21.7.-3.8., 4.8.-17.8.,

English Language Improvement Course – 1 nebo 2 týdny

Pro učitele angličtiny nebo jiných předmětů, zaměstnance školy nebo vedení škol, kteří si chtějí zlepšit angličtinu – jazykový kurz bez metodologie, min. úroveň A2/B1. Rozvoj slovní zásoby a gramatických dovedností, přízvuk, intonace, výslovnosti, společensko-kulturní aspekt angličtiny, autentické materiály – novinové články, TV programy, online zdroje, poslech, plynulost projevu, aspekty angličtiny, které se obvykle neučí.

Termíny 2018: 25.3.-31.3.

Methodology & English Language for Primary Teachers – 1 nebo 2 týdny

Kurz pro učitele angličtiny, kteří vyučují děti ve věku 7-12 let nebo pro učitele na prvním stupni základní školy, kteří chtějí začít učit i angličtinu. Kreativní výuka dětí, classroom management, písničky, říkanky, vyprávění příběhů, drama, hudba, komunikativní výuka, výslovnost, gramatika, slovní zásoba, CLIL, task-based learning, thinking skills, multiple intelligence, přizpůsobení výukových materiálů, aby byly hodiny svižnější. Min. úroveň angličtiny cca A1+/A2 a více.

Termíny 2019: 7.7.-20.7., 21.7.-3.8., 4.8.-17.8.

Methodology & English Language for Secondary Teachers – 1 nebo 2 týdny

Kurz pro učitele angličtiny na středních školách, min. úroveň B1. Způsoby výuky gramatiky a slovní zásoby, využití hudby, příběhů, obrázků, drama při výuce, různé výukové styly, výuka tříd se smíšenou úrovní, práce ve dvojicích a skupinách, výslovnost, blended learning, online zdroje, výuka pomocí umění, CLIL, hodnocení, testování, práce se studenty s problémy s chováním

Termíny 2019: 7.7.-20.7., 21.7.-3.8.

Methodology & English Language for Kindergarten Teachers – 2 týdny

Kurz pro učitele předškolních dětí ve věku 3-6 let, min. úroveň A2. Classroom management, imitace, píšničky, říkanky, příběhy, kreativní aktivity, komunikativní aktivity, poslech a mluvení, výslovnost, drama, rozvoj jazykových dovedností učitelů, blended learning, online zdroje.

Termíny 2018: 8.7.-21.7.

Creative Methodology for Using ICT in the English Classroom

Kurz pro učitele jazyků, kteří učí děti na 11 let. Úroven B1+. Využití technologií a souvisejících metodologií při výuce, výuka slovní zásoby, gramatiky a výslovnosti pomocí online zdrojů, projekty a prezentace za využití ICT, rozvoj kreativity pomocí ICT, Micro and peer teaching.

Termíny 2019: 30.6.-6.7.

Assesment for the 21st Century English Classroom

Úroveň B1- C1+. Hodnocení studentů a jeho dopad, využití hodnocení pro individuální přístup při výuce, typy hodnocení, nástroje hodnocení, zpětná vazba, formativní hodnocení, plánování hodnocení, portfolio…

Termíny 2019: 30.6.-6.7.

A Humanistic Approach to EFL Materials Development

Úroveň B2+. Kurz pro jazykáře, kteří chtějí sami tvořit materiály pro výuku svých studentů nebo je publikovat. Psaní materiálů – základy, tvorba materiálů pro různé typy studentů – děti, mládež, dospělé…, hodnocení materiálů, autentické materiály, klíčové body při adaptacic materiálů, principy, humanistic approach…

Termíny 2018: 1.7.-7.7.

Leadership Skills for Teachers

Úroveň B1 a vyšší. Jazykové dovednosti pro leadership, osobní kvality efektivního leadera, What/How/Why v leadershipu, porozumění vlastní motivace učitelů, techniky k uvědomění ísi potenciálu studentů, vytvoření vize pro studenty, jak dát studentům naději, učíme se od velkých lídrů…

Termíny 2019: 30.6.-6.7.

English Update for Teachers

A2-B1, gramatika, slovní zásoba, strategie pro zapamatování nových slovíček, fráze pro běžnou konverzaci, výslovnost, přízvuk, intonace, využití čtení a internetu pro rozšíření slovní zásoby, rozvoj poslechových dovedností, plynulého mluvení, základní prvky mluvené gramatiky, psaní emailů a sms, stanovení klíčových oblastí, na kterých je třeba dál pracovat

Termíny 2018: 8.7-21.7., 22.7.-4.8., 5.8.-18.8., 19.8.-1.9.

The English Language Course

Úroveň A2-B1. Kurz angličtiny pro zaměstnance škol, ne pro jazykáře. Kurz neobsahuje metodologii. Gramatika, slovní zásoba a strategie učení nových slovíček, užitečné fráze, přízvuk, intonace, výslovnost, rozšiřování slovní zásoby pomocí čtení a internetu, poslech a mluvení, plynulá angličtina, mluvená gramatika, psaní emailů a sms, zpětná vazba.

Termíny 2018: 8.7.-21.7., 22.7.-4.8., 5.8.-18.8., 19.8.-1.9.

Teaching Advanced Students of English

Kurz pro učitele pokročilých studentů (B1+) ze SŠ a starších, min. úroveň učitelů C1. Jak vytvořit silnou a motivovanou skupinu, Corpus Linguistic, rozdíl mezi autentickou angličtinou a angličtinou učenou ve školách, Lexical Approach, zábavná angličtina pomocí her, humoru, poezie, využití autentických materiálů, blended learning, online zdroje, Spirit of English, využití krátkých motivujících materiálů mmísto čtení dlouhých nudných textů, propojení jazyka s kulturou a identitou, mluvená gramatika.

Termíny 2019: 7.7.-20.7.

NLP & Coaching for the English Classroom – 2 týdny

Kurz pro učitele angličtiny, především středoškoláků a starších, pro školitele učitelů a akademické manažery a ředitele a majitele škol. Min. úroveň angličtiny je C1 a vyšší. Co je Coaching, dosahování změn, pochopení emotivního přístupu, jak pochopení emotivního přístupu ovlivňuje splnění úkolu, pohled na situaci z úhlu ostatních, uvědomění si, jak naše akce a slova ovlivňují ostatní, pochopení vlastních hodnot a hodnot ostatních, využití coachingu ve skupině, cooperative learning…

Termíny 2019: 7.7.-20.7.

Advanced NLP and Coaching for the English Classroom

Kurz určený pro učitele angličtiny, hlavně starších žáků, dále pro učitele jiných předmětů vyučujících v angličtině, metodiky a školitele učitelů, školní psychology, akademické manažery, management – majitelé a ředitelé škol. Úroveň min. C1 a vyšší. Rapport, zlepšování vztahů, Coaching při hodině jazyka, Coaching for potential, zopakování psychologických přístupů, pokročilé NLP, metaprogrammes, belief patterns, modelling, podvědomé učení, jazykové vzorce, metafory, know nothing state, učení se nových dovedností od koučů.

Termíny 2019: 4.8.-17.8.

British Life, Language & Culture – 2 týdny

Kurzy pro učitele, kteří si přejí poznat více britskou kulturu přímým, zážitkovým způsobem, pro učitele, kteří britskou kulturu učí dospělé studenty, nebo i pro učitele, kteří si chtějí oprášit angličtinu na reálném jazyce z oblasti britské kultury. Min. úroveň aj B2. Problém společenských tříd a pohlaví v britské společnosti, kultura mládeže, autentická moderní angličtina, změny ve vzdělání a jejich dopad na rodiče, učitele a děti, měnící se svět práce, fakta a čísla UK, stinné stránky anglické kultury, zločin, chudoba, britské stereotypy, multikulturalismus, vztah mezi jazykem a kulturou, politická korektnost, anglický humor.

Termíny 2019: 7.7.-20.7.

21st Century Thinking Skills – 1 týden

Kurz pro zkušené učitele, kteří učí angličtinu nebo jiné jazyky nebo i jiné předměty na středních školách nebo dospělé studenty. Min. úroveň min. B1. Měnící se realita vzdělávání, brain research, způsoby motivace studentů, tvorba a adaptace aktivit, využití grafických organizérů, využití online zdrojů.

Termíny 2019: 30.6.-6.7.

Using Body Language & Gesture Study in the English Classroom – 1 týden

Kurz pro učitele angličtiny, pro učitele všech věkových kategorií i úrovní, pro školitele. Kurz je zaměřen na gesta a řeč těla při prezentacích a řečnění. Účastníci se musí aktivně zapojovat do všech aktivit. Vytváření bezpečného prostředí pro experimentování a zkoumání řeči těla a gest, jednoduché improvizační aktivity, zkoumání postoje těla, asertivity, různých typů lidí, řeč těl při prezentaci, hledání způsobů, jak se prezentovat lépe a pozitivněji.

Termíny 2018: 1.7.-7.7.

Teaching English  Through Multiple Intelligences

Úroveň B1+-C1+. Pro učitele všech věkových kategorií. Přizpůsobení výuky různých inteligencím, koncept porozumění a jak učit pro porozumění, aplikace teorie Multiple Intelligences, výuka pomocí umění, hudby a potřebného jazyka, rozvoj Five Minds or the Future a Thinking Skills, rozvoj sebeúcty žáka i učitele, portfolio, hodnocení.

Termíny 2019: 30.6.-6.7.

CLIL for Primary Teachers – 2 týdny

Kurz pro učitele dětí ve věku 7-12, kteří učí svůj předmět v angličtině. Min. úroveň aj B1. Classroom management, rozvoj dovedností vykládat předmět v jednoduché nebo složitější angličtině, rozvoj jazykových dovedností, metodologie výuky napříč předměty, pomoc studentům vytěžit co nejvíce z výuky předmětů v jiném jazyce, specifické požadavky pro CLIL, adaptace autentických materiálů, Multiple Intelligence v CLIL, tvorba materiálů.

Termíny 2018: 22.7.-4.8.

CLIL for Secondary Teachers

Kurz pro zkušené učitele středních škol, kteří učí angličtinu pomocí CLIL studenty nad 12 let. Min. úroveň B1 a vyšší. Rozvoj jazykových dovedností, jazyk pro výuku a prezentace, CLIL, 3 stupně CLIL, analýza jazyka pro CLIL, od textů k úkolům (text-attack skills), využití textů, Multiple intelligences, styly učení, tématické projekty, adaptace učení na různé styly učení a potřeby, motivace a classroom management, plánování hodin, scaffolding, 5min lekce, grafy, diagramy, analýzy, slovní zásoba, hodnocení.

Termíny 2019: 21.7.-3.8.

Teaching Difficult Learners – 2 týdny

Kurz pro učitele vyučující kterékoli věkové kategorie studentů se speciálními potřebami (studenti s problémy v sociální nebo emoční oblasti, s problémy s chováním, nedostatkem motivace a komunikativnosti, diagnózami typu ADHD), případně pro vedoucí pracovníky škol, školitele a školní psychology. Min. úroveň aj je B2. Co znamená difficult learner a proč, emoční gramotnost, vzorce z raného dětství a jejich vztah k učení, ADHD – mýty a realita, dopad faktorů jako trauma, zdraví a rodinné okolnosti na učení, spolupráce s rodiči a dalšími profesionály, práce s vědomím nastaveným na špatné reakce, odblokování blokům, efektivní komunikace, řešení konfliktů, rozpoznání a práce s různými styly učení, management chování, změna chování, jiné způsoby hodnocení studentů, aktivity – psaní příběhů, čtení, využití metafor a kreslení, využití drama a hry.

Termíny 2019: 21.7.-3.8.

Practical Uses of Technology in the English Classroom – 2 týdny

Zkušení učitelé, kteří učí děti nad 10 let, mládež nebo dospělé. Určeno pro učitele se základní znalostí pc, kteří nevědí, jak technologii využít při výuce. Min. úroveň aj B1 a vyšší. e-identita, bezpečnost, hesla, avatar, respektování autorských práv, prevence plagiátorství, blogy, wiki, stránky pro sdílení materiálů, práce s obrázky – efektivní nástroje, autorská práva, úprava obrázků, tvorba videí a kreslených filmů, práce s audiem – podcasting – hledání, tvorba, sdílení, VoiceThreads, vyhledávání, ohodnocení webů, vyhledávače, sociální sítě, aplikace pro učitele, tvorba úkolů založených na ICT, zapojení ICT do výuky, plánování lekcí, classroom management.

Termíny 2019: 4.8.-17.8.

Drama Techniques for the English Classroom – 2 týdny

Učitelé angličtiny dětí a studentů všech věkových kategorií a úrovní, není třeba předchozí zkušenost s divadlem, ale účastníci se musí aktivně zapojovat do aktivit a mít zájem objevovat obrovský potenciál divadelních technik při výuce angličtiny. Min. úroveň aj je B2. Improvizační aktivity při výuce, rozvoj komunikačních dovednností, sebevědomí, spontánnosti, přijímání rizika, uvolnění těla jako nástroj zlepšení společenské a profesní komunikace, řeč těla a gesta, vytváření chuti psát příběhy, uvolnění hlasu, dýchání, techniky práce s hlasem, barevnější projev – intonace, pauzy, výslovnost, představení Shakespeara, přístup ke studiu textů, poezie, rádia a TV, prezentace textu třídě.

Termíny 2019: 21.7.-3.8.

Practical Uses of Mobile Technology in the Classroom – 1 týden

Kurzy pro učitele angličtiny, kteří pracují se studenty všech věkových kategoriích. Min. úroveň B1. Účastníci si musí přinést vlastní tablet. Kreativní přístup výuky s použitím mobilní technologie, budování digitální gramotnosti, výuka a hodnocení dovedností 21.století, vyhodnocení výukových aplikací, flipped classroom, výukové hry, augmented reality apps, instuctional design, tvorba multimediálních materiálů, tvorba digitálních příběhů, využití mobilních technologií kreativně, diskuze o pedagogických výzvách využití mobilních technologií při hodinách.

Termíny 2019: 30.6.-6.7.

Special Needs and Inclusive Learning – 2 týdny

Kurz pro učitele různých věkových skupin, učitele ve školách s dětmi se speciálními potřebami, vedoucí pracovníky ve školství, poradce, školitele. Min. úroveň aj B2 a vyšší. Co je inkluzivní vzdělání, proč je důležité, jak můžeme definovat speciální vzdělávací potřeby, pochopení začlenění 10 přístupů k inkluzivnímu vzdělávání a učení, jak zapojit studenty s jazykovými nebo komunikačními speciálními potřebami, rozpoznání a práce s dyslektiky, pochopení SEBD a ADHD a strategie výuky, efektivní výuka jazyků v inkluzi, pochopení Asperger syndromu a strategie výuky, způsoby práce s talentovanými a nadanými žáky, dyspraxia, dyscalculia, nové inovativní přístupy, přístup celé školy a spolupráce s rodiči, projekty zaměřené na tuto oblast.

Termíny 2019: 4.8.-17.8.

How to be a Teacher Trainer – 2 týdny

Kurz pro zkušené učitele angličtiny, kteří se chtějí stát školitelem nebo mentorem. Min. úroveň aj je B2. Identifikace a diskutování kvalit nutných pro efektivního školitele, plánování školení, sledovací dovednosti, hodnotná zpětná vazba, reakce na zpětnou vazbu, naslouchání s respektem, citlivá a efektivní komunikace, jak jednat s problémovými lidmi, Change management, řízení učitelů individuálně i týmově, rozvoj autonomie učitelů, rozvoj dovedností, NLP prvky při školení…

Termíny 2019: 4.8.-17.8.

How to Motivate your Students

Kurz pro učitele teenagerů a mladých lidí, B1+. Novinky ve výzkumu motivace, praktické nápady, strategie, principy motivace. Co motivuje teenagery? Motivace a zájmy studentů, chování učitele, motivace učitele, bezpečné prostředí, spolupráce ve skupině, pozornost…

Termín 2019: 30.6.-6.7.

Using Humour in the English Classroom

B2-C1+, není určeno pro Primary. Vytváření a udržování veselé atmosféry ve třídě. Jak se smát s lidmi a ne lidem? Využití vtipů pro poslech a mluvení. Slovní hříčky, hra se slovy. Humor v literatuře, anglický humor. Smích je terapie. Kultura a humor, blended learning, využití online zdrojů.

Termín 2019: 30.6.-6.7.

Wellbeing for Teachers

Kurz určený pro učitele a zaměstnance škol, rodilé i nerodilé mluvčí aj, učitele od Primary po dospělé. B1-C1+. Mindfulness ve vzdělání. Neurověda, fungování mozku, well-being, meditace, dýchání. Přestávky na relaxaci, jógu. Strava a procházky. Alternativní class management, posilování schopností studentů. Emoční regulace.

Termíny 2019: 30.6.-6.7.

Creative Writing with Mario Rinvolucri

B2-C2, učitelé věkových kategorií 8-100 let! Dopis a email jako nástroj komunikace mezi učitelem a studentem nebo mezi studenty ve třídě. Psaní poezie, psaní dialogů, brain-storming pro psaní, psaní příběhů, drama, …

Termíny 2019: 30.6.-6.7.

Advanced English Update for Teachers

B2+, pro učitele angličtiny nebo jiných předmětů, jazykový kurz bez metodologie. Gramaticka, slovní zásoba, výslovnost, intonace, socio-kulturní aspekty angličtiny, změny v jazyce, autentické materiály, online zdroje, porozumění, mluvená angličtina a mluvená gramatika.

Termíny 2019: 7.7.-20.7., 21.7.-3.8.

General English for Teachers and School Staff

A2-B1. Gramatika, slovní zásoba, fráze, společenská konverzace, výslovnost, intonace, čtení, využití internetu pro rozšíření slovní zásoby, porozumění.

Termíny 2019: 7.7.-20.7., 21.7.-3.8.

Advanced Drama and Improvisation Techniques for the English Classroom

B2+. Improvizace ve třídě, komunikační dovednosti, uvolnění těla, řeč těla a gesta, uvolnění hlasivek, intonace, pauzy, výslovnost, řečnické techniky. Úvod do Shakespeara. Přístup ke studiu a překladu, dialogy, monology, televizní reklamy, rádio…

Termíny 2019: 4.8.-17.8.

více o škole >>>

Inlingua Cheltenham   ...   více o škole >>>

Refresher Courses for English Language Teachers a CLIL

možno zajistit i JOB SHADOWING  v místních školách

lekce zaměřené na jazyk, metodologie pro Primary i Secondary, CLIL, nové metody a výukové zdroje, 2 týdny

Termíny v roce 2020: 24.2., 6.4., 20.4., 22.6., 6.7., 10.8., 26.10.2020

BEET / ITTC Bournemouth   …   více o škole >>>

Refresher Courses for Teachers of English – 1-4 týdny

K základnímu kurzu je možné si zvolit 4 nebo 8 hodin volitelných seminářů se zaměřením (Speaking Pronunciation Practice, Reading + Writing + Listening Skills, English for Business, Academic English, IELTS, zkoušky Cambridge – PET, FCE, CAE, CPE)

Termíny v roce 2020: 6.7., 13.7., 20.7., 27.7., 3.8., 10.8.2020

Tématicky zaměřené kurzy – sportovní, kulturní, praxe…