Dublin, dva jednotýdenní kurzy lze kombinovat na jeden 2týdenní nebo lze k 1 týdnu kurzu pro učitele přidat týden jazykového kurzu!
AI (Artificial Intelligence) for Language Teachers – NOVINKA 2024
Kurz „Language Teaching in the Age of AI“. Cílem kurzu je vybavit učitele jazyků nebo učitele v systému CLIL potřebnými znalostmi, dovednostmi a sebevědomím, aby byli schopni umělou inteligenci zapojit do svých hodin. Součástí kurzu budou praktické ukázky a aktivity, diskuze a práce na přípravě hodin pomocí AI a dalších interaktivních zdrojů. Účastníci si odnesou digitální portfolio zdrojů. min B2, 1 týden, 30 hodin (x 60 minut), možno kombinovat na dvoutýdenní kurz (druhý týden možno vybrat jiný z kurzů pro učitele nebo jazykový kurz angličtiny). Účastníci budou potřebovat vlastní notebook a sluchátka. Témata: základy AI, digitální nástroje, přínos a výzvy, ChatGPT a jeho nástrahy, využití AI při přípravě hodiny, hledání zdrojů pro zlepšení stávajících náplní hodin, zapojení interaktivních prvků, gamifikace, zdroje pro CLIL, využití AI pro studenty a samostudium, etický rozměr, digitální domácí úkoly, flipped classroom, online platformy pro odevzdávání domácích úkolů, hodnocení pomocí digitálních nástrojů, práce na projektech, micro-teaching, tvorba portfolia zdrojů a prací a další.
Termíny 2024: 22.-26.7., 19.-23.8.2024
CLIL for Primary Teachers
Kurz určený pro učitele, kteří chtějí propojit výuku angličtiny s výukou předmětů na prvním stupni. Min. B1. Moduly: Classroom management, tvorba materiálů, plánování hodin, zapojení angličtiny metodou CLIL do matematiky, výtvarné a tělesné výchovy, přírodovědy. Celkem 30 hodin (60min) týdně, z toho 10 hodin praktických projektů, materiály v ceně.
CLIL for Secondary Teachers
Kurz určený pro učitele, kteří chtějí propojit výuku angličtiny s výukou předmětů na druhém stupni ZŠ nebo na SŠ. Min. B1. Zapojení angličtiny metodou hard CLIL do předmětů (důraz na znalost daného předmětu) i soft CLIL (s důrazem na jazyk). Proto je kurz vhodný jak pro učitele angličtiny, kteří chtějí v hodinách využívat materiály s obsahem odborných předmětů pro rozšíření slovní zásoby, tak pro učitele odborných předmětů, kteří chtějí do svých předmětů zapojit angličtinu a materiály v angličtině. Zároveň je kurz přínosný i pro vedení školy, které plánuje CLIL do výuky zavést. Moduly: klíčové koncepty CLIL, jazyk CLIL, čtení, poslech, učení pomocí materiálů CLIL, hodnocení v rámci CLIL, formativní hodnocení, prezentace, zdroje, odborné texty, hledání klíčových slov… Celkem 30 hodin (60min) týdně, z toho 10 hodin praktických projektů, materiály v ceně.
Termíny 2024: 8.-12.7., 29.7.-2.8., 26.-30.8.2024
STEAM Methodology for Primary Teachers
Jak naplánovat zajímavé a interaktivní hodiny pro malé děti, naučit je spolupráci a přinášet jim atraktivním přístupem STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Maths). Kurz je zaměřen na efektivní plánování projektově zaměřených hodin, podporu autonomie studentů, nové dovednosti pro 21. století. Tvořte hodiny, které budou zaměřené na dovednosti potřebné pro budoucnost s propojením jednotlivých předmětů. Integrujte do hodin digitální gramotnost, udržitelnost, inkluzi, projektové vyučování, STEAM materiály. Tvořte vlastní materiály, využívejte digitální zdroje materiálů, zapojujte aktivity, které výuku zatraktivní pro studenty a zvyšuje jejich motivaci. Zaměřte se na jejich samostatnost, učení se pomocí projektů, STEAM. Příklady projektů: Film a animace, Architektura a mrakodrapy, Létající stroje, Chemické reakce, Alternativní doprava. Moduly: STEAM, kombinace předmětů v rámci STEAM, Hlubší zkoumání metodologie a úkolů, Online nástroje, Učení STEAM a prezentace, Doporučená úroveň B2. Celkem 30 hodin (60min) týdně, z toho 10 hodin praktických projektů, materiály v ceně.
Termíny 2024: 25.-29.3., 15.-19.7., 12.-16.8.2024
STEAM Methodology for Secondary Teachers
Jak naplánovat zajímavé a interaktivní hodiny pro starší děti, naučit je spolupráci a přinášet jim atraktivním přístupem STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, Maths). Kurz je zaměřen na efektivní plánování projektově zaměřených hodin, podporu autonomie studentů, nové dovednosti pro 21. století. Tvořte hodiny, které budou zaměřené na dovednosti potřebné pro budoucnost s propojením jednotlivých předmětů. Integrujte do hodin digitální gramotnost, udržitelnost, inkluzi, projektové vyučování, STEAM materiály. Tvořte vlastní materiály, využívejte digitální zdroje materiálů, zapojujte aktivity, které výuku zatraktivní pro studenty a zvyšuje jejich motivaci. Zaměřte se na jejich samostatnost, učení se pomocí projektů, STEAM. Příklady projektů: Stop-Motion Animation, Architecture: Smart Cities of the Future, Comics and Superheroes, Music and Sound, Air Pollution: What Can We Do. Moduly: STEAM, kombinace předmětů v rámci STEAM, Hlubší zkoumání metodologie a úkolů, Online nástroje, Učení STEAM a prezentace, Doporučená úroveň B2. Celkem 30 hodin (60min) týdně, z toho 10 hodin praktických projektů, materiály v ceně.
Termíny 2024: 15.-19.7.2024
Project Based Learning in the Digital Age
Učitelé objeví a prozkoumají pestrou škálu nástrojů pro projektovou výuku, spolupráci při hodinách i online výuku. Projektové vyučování rozvíjí široké spektrum dovedností a kompetencí pro 21. století – zvídavost, kritické uvažování, řešení problémů, flexibilita, leadership, důležité komunikační dovednosti, vyjednávání, mediace, výměna informací, spolupráce orientovaná na cíl. Správný projekt je motivující a vede studenty k samostatnému učení se. Kurz je praktický, nabízí řadu online nástrojů pro usnadnění projektové výuky. Učitelé se naučí, jak úspěšně organizovat a řídit projekt, aby dovedl studenty od prvního nápadu ke kvalitnímu výstupu. Zároveň může podporovat jazykové dovednosti a rozšiřovat slovní zásobu. Studenti se učí využívat digitální nástroje, učí se digitální gramotnosti a využití technologií pro získání, organizování a uložení informací a pro prezentaci výsledku. Moduly: úvod do PBL, plánování projektu (od nápadu k výstupu), získání obsahu, jazykové dovednosti pro PBL, vytváření obsahu, zpětná vazba, reflexe, digitální portfolio, Min. B2. Celkem 30 hodin (60min) týdně, z toho 10 hodin praktických projektů, materiály v ceně.
Termíny 2024: 25.-29.3., 1.-5.7.2024
Irish Culture and English Language Development
Kurz je vhodný pro učitele všech předmětů ZŠ i SŠ. Učitelé rozvíjejí své jazykové dovednosti a zároveň se učí o irské kultuře a dědictví. 20 hodin 60 min týdně. Irská kultura, historie, literatura, hudba, tanec. Irská nezávislost, emigrace, osobnosti, společenské změny, současné Irsko. Rozvoj jazykových dovedností s důrazem na komunikaci. Doporučená úroveň min B2.
Termíny 2024: 2.-5.4., 8.-12.7.2024
Teacher Refresher Course for Language Teachers to teens and adults
Nové nápady, techniky a zdroje pro učitele angličtiny s důrazem na komunikativní kompetence. Nápady pro učitele angličtiny, jak vytvořit interaktivní lekce zaměřené na reálné problémy světa. Online zdroje pro výuku angličtiny, task-based approach, motivace studentů, reální komunikace. Moduly: klíčové pedagogické kompetence, task-based approach, plánování lekcí pro komunikativní hodiny, tvorba materiálů a témat, úlohy založené na textech, slovní zásoba, výslovnost a gramatika pomocí task-based approach, digitální nástroje. Celkem 30 hodin (60min) týdně, z toho 10 hodin praktických projektů, materiály v ceně. Min. B2.
Termíny 2024: 1.-5.7., 22.-26.7., 19.-23.8.2024
více o škole >>>